Serviciul de livrare

Oferim servicii de livrare și montaj pentru produsele  comercializate de societatea noastră. Termenul de livrare curge din momentul în care Bunurile comandate sunt expediate din depozitele Vânzătorului și nu poate fi mai mare de 15 zile lucrătoare de la data Acceptării Comenzii cu exceptia situațiilor în care produsele sunt realizate pe comandă, caz în care termenul de livrare se anunță punctual, rămânând opțiunea clientului de menținere sau nu a comenzii și acceptarea termenului de livrare.

Livrarea si receptia bunurilor

În cazul în care data livrării/data ridicării produselor din depozitul Scandinavian Design House, a fost stabilită de comun acord între Cumpărător și Vânzător, aceasta poate fi modificată/anulată cu cel mult 48 ore înainte de ziua convenită. În caz contrar, Vânzătorul devine îndreptățit să ceară, iar Cumpărătorul acceptă să plătească, o taxă de 500 lei.

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumpărător în formularul de Comandă, utilizând Modalitatea de Livrare aleasă în momentul înregistrării Comenzii si în termenele stabilite pentru produselele comandate.

Livrarea Produselor și/sau Serviciilor contractate de către Cumpărător se va face numai în urma confirmării plății Prețului Contractului, excepție făcând plata realizată în numerar la livrare.

Produsele se află în ambalajul original și sigilat al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare, excepție făcând produsele care sunt marcate explicit pe Site ca fiind resigilate sau montate.

Data estimativă de expediere va fi cea stabilită într-o confirmare de expediere trimisă prin e-mail.  Această dată de expediere indică momentul în care ne asteptăm să trimitem produsul partenerului nostru de livrare. Vom depune toate eforturile rezonabile pentru a vă asigura ca produsele dvs. sunt expediate și livrate în intervalul de timp estimat. Cu toate acestea, nu putem garanta că livrările nu vor fi afectate de probleme neprevăzute care afectează producătorul produsului sau partenerii noștri de livrare. Daca nu reușim să respectăm expedierea estimată sau data livrării, vă vom contacta cu o data estimată revizuită.

Livrarea dvs. va fi considerată finalizată atunci când livrăm produsele la adresa indicată de dumneavoastră.

În cazul în care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, la adresa indicată în Comandă (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de transportator).

În momentul recepției și efectuării plății integrale cu privire la comanda livrată, se transferă inclusiv dreptul de proprietate asupra produselor către dumneavoastră. În momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorare, este, de asemenea, transferat Cumpărătorului.

La livrare, produsul (produsele) va fi însoțit de următoarele documente: factură fiscală, certificat de garanție, certificat de conformitate, schițe de montaj (dacă nu ați optat pentru montaj oferit de echipa noastră).

La livrarea produselor, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de catre Cumpărător. Prin aceasta confirmare nu va fi afectat in nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Scandinavian Design House S.R.L. în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Bunurilor. Dar, refuzul de semnare a documentului de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Produselor.

Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legatură cu orice defecte.

În cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și să transmită un email de informare  Vânzătorului la adresa de email office@scandinaviandesignhouse.ro. Prin semnarea de primire, Cumpărătorul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.

Dacă suspectați ca Bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail: office@scandinaviandesignhouse.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat. 

În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achitării contravalorii coletului), Bunurilor trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferita de cea solicitată initial prin Comanda, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.