FAQ
Comandă
Dacă ați găsit un produs care nu se află momentan în stoc, vă invităm să ne scrieți pe adresa online@sdhouse.ro sau direct pe chat. Unul dintre consultanții noștri vă va contacta rapid pentru a vă oferi toate informațiile necesare despre disponibilitatea produsului.
Daca întâmpinați dificultăți în completarea formularului de comandă, nu ezitați să ne contactați pe adresa online@sdhouse.ro și la telefon 0727 333 603.
Puteți efectua modificări asupra comenzii dumneavoastră contactându-ne pe adresa online@sdhouse.ro sau la numărul de telefon 0727 333 603.
Modificarea o puteți efectua înainte de a fi contactat de echipa noastră de vânzări, sau chiar în momentul în care vă sunăm pentru a confirma comanda.
Puteți anula o comandă contactându-ne pe adresa online@sdhouse.ro sau la numărul de telefon 0727 333 603.
Anularea o puteți efectua înainte de a fi contactat de echipa noastră de vânzări, sau chiar în momentul în care vă sunăm pentru a confirma comanda.
In urma plasării unei comenzi pe sdhouse.ro primiți automat un mesaj de confirmare. Daca nu ați primit acest mesaj vă rugăm să ne contactați pe adresa online@sdhouse.ro sau la numărul de telefon 0727 333 603.
Odata plasata comanda veti fi contactat de un membru al echipei de vanzari pentru confirmare.
Puteți verifica statusul fiecărei comenzi, plasate din contul dumneavoastră, în pagina Comenzile mele din Contul meu.
Retur
Produsele comandate, cu excepția pieselor de mobilier personalizate special pentru dvs., pot fi returnate în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii acestora, neatinse în ambalajul lor original și sigilat. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați Termenii și condițiile.
Dacă produsele comandate nu au ajuns la dumneavoastră în perfectă stare (lipsesc produse, conform facturii fiscale primite, pachetul primit este deteriorat, produsele prezintă defecte, etc.) trebuie să parcurgeți următorii pași obligatorii:
Pasul 1. Refuzați coletul, dacă defectul este vizibil la primirea acestuia
Pasul 2. Menționați pe avizul de livrare defectele sesizate
Pasul 3. Faceți poze produsului cu defect, insistând pe zona ce prezintă defect și pe codului de colet.
În termen de maxim 3 zile calendaristice trebuie să ne aduceți la cunoștință această situație și să ne trimiteți pe email completat formularul de retur și fotografiile aferente defectului sesizat. Adresa de email este online@sdhouse.ro. Imediat ce le primim vă vom contacta înapoi și vom găsi o soluție în cel mai scurt timp.
Livrare
Pentru produsele aflate in stoc (informatie disponibila pe pagina de produs) termenul de livrare este de minim 24 h sau maximum 72h (3 zile lucratoare), din momentul confirmarii telefonice a comenzii.
Intrucat cea mai mare parte a colectiei noastre se poate personaliza, nu avem o gama larga în stoc. Termenul normal de livrare pentru mobilierul de lemn si anumite canapele pat este de 21 zile lucratoare și 6-8 săptămâni pentru mobilierul tapitat. Dacă articolul este în stoc, nu ezitați să ridicați imediat mobilierul din depozitul nostru.
La plasarea comenzii puteti selecta tipul de livrare convenabil, avand inclusiv posibilitatea de a ridica produsele personal din depozitul nostru.
Costul livrării articolelor comandate este variabil în funcție de modalitatea de livrare pentru care optați. Astfel:
- Pentru livrarea efectuată printr-o firmă de curierat se calculează automat un cost direct în aplicația firmei de curierat partenere
- Pentru livrarea efectuată direct în casa/biroul dvs, direct de către echipele SDHouse (recomandată, în special, în cazul transportului de mobilier) veți plăti:
- 250 Ron în București și Ilfov
- 2 Ron/km (dus + întors) pentru distanțe mai mari de 31 km față de București
Echipa Scandinavian Design House livrează pe întreg teritoriul României.
Montaj
Daca ati ales mobilierul comercializat de SD House, va recomandam sa optati pentru unul dintre serviciile noastre de montaj dand click aici https://sdhouse.ro/collections/servicii-scandinavian-design-house
Serviciul include:
- Asamblarea conform instrucțiunilor corespunzătoare fiecărui produs
- Prinderea și securizarea produselor conform instrucțiunilor de asamblare
- Ridicarea ambalajelor dacă clientul nu solicită păstrarea lor în procesul verbal de execuție
Asamblarea se consideră finalizată atunci când produsele sunt funcționale, curate și gata de utilizare
Serviciul nu include:
- Lucrări de racordare la rețeaua de energie electrică
- Lucrări de reparații, întărire sau finisare a pereților
- Debitări speciale în ateliere de profil (ex: debitare longitudinală pentru blaturi și tăblii, aplicare cant ABS)
- Orice alte intervenții asupra configurației inițiale sau a pieselor de mobilier.
În cazul în care optați pentru ridicarea produselor din depozitul nostru și doriți ca acestea să fie montate în prealabil de către echipa noastră specializată, se va aplica o taxa de 49 lei/piesa de mobilier montată. Ridicarea produselor trebuie programată cu cel puțin 48h înainte.
Plăți
a. *Plată ramburs, este plata în numerar, la primirea coletului.
b. *Plată prin transfer bancar, este plata prin ordin de plată ce se efectuează după ce comanda dumneavoastră a fost confirmată de către echipa Scandinavian Design House.
c. *Plată online, este plata facută online, cu cardul, prin intermediul procesatorul de plăți euPlatesc.ro
* Pentru comenzile în valoare de peste 3000 lei este necesar să achitați un avans minim de 60% din valoarea comenzii, urmând ca la primirea produselor să achitați restul sumei. Vă vom oferi toate detaliile necesare în momentul confirmării telefonice a comenzii.
Ai si alte intrebari?
Daca nu ti-am raspuns la intrebare, ne poti contacta si vom reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp.